Subject: HNRK meiliaadress
From: "Kadri Englas" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Liina Henn" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 10:46:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Haapsalu Neuroloogilise Rehabilitatsioonikeskuse meiliaadress evakuatsiooni 
ja ümberpaiknemise jne teemade käsitluseks on [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Kadri Englas

Juhatuse esimees

SA Haapsalu Neuroloogiline Rehabilitatsioonikeskus

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | tel: +372 5566 
7604

Sadama 16 Haapsalu 90502 |  <http://www.hnrk.ee/> www.hnrk.ee

------------------------------------------------------------------------------------------------

✔︎kvaliteet  ✔︎professionaalsus  ✔︎koostöövalmidus  ✔︎innovaatilisus 
✔︎patsiendikesksus  ✔︎ausus ja hoolivus